Egy jó cím, fél siker


Szolgáltatás / szombat, november 21st, 2020

Lehet bármilyen jó a terméked, vagy szolgáltatásod, írhatsz bármilyen jó hírlevelet, landingpage szöveget, honlapszöveget, vagy cikket, ha nem megfelelő címet adsz neki, akkor sajnos a kutya se fogja elolvasni. Nem hiába a marketing szakemberek egyik fontos feladatai közé tartozik, hogy ütős címeket készítsenek ügyfeleik részére, amivel a felhasználókat kattintásra ösztönzik. És mi ösztönözhet minket kattintásra? A marketing szakemberek pontosan jól tudják, hogy ez sok esetben a kíváncsiság. Szomjazzuk az érdekes, titkos, tényfeltáró, leleplező, valamilyen fontos információt tartalmazó, hasznos irományokat. Azonban fontos megemlítenünk, hogy nem csak a marketing szakemberek tudnak jó címeket adni az egyes irományoknak. A cikkírók, vagy kreatív szövegírók vagy újságírók is mesterien tudnak bánni a szavakkal a címek esetében is. Sok ügynökség ezért is alkalmazza őket külsős munkatársként, egyedi megbízásokra. Azonban a marketing szakemberek mindig olyan címeket igyekeznek adni, ami fedi a valóságot, tehát többé kevésbé arról szól, ami a cikk tartalma. Annál rosszabb nincs, mint mikor kattintás után nem azt kapjuk, amire számítottunk. Nem arról van szó az adott cikkben, leírásban, amire a cím utalt. Tehát erre mindig ügyeljünk címadás előtt. Valamint a cím legyen tömör, lényegre törő, ezek is fontos szempontok.