Milyen a jó reklámajándék?

Milyen a jó reklámajándék?

2015-10-12

Sok cég és vállalat él a kisebb-nagyobb tárgyak, saját termékek ajándékozásának lehetőségével saját alkalmazottai, vásárlói, meglevő és leendő üzletfelei irányába.

Van néhány szabály, amit nem mindenki tart be pedig nélkülözhetetlenek, ha eredményt is szeretnénk elérni a reklámajándék alkalmazásával, és nem éppen ellenkező hatást szeretnénk kiváltani. Ha a kérdést az ajándékot adó cég szemszögéből vizsgáljuk meg, legalább három szempontot nem szabad figyelmen kívül hagyni.

Egyfelől az ajándékozott tárgy ne legyen rossz minőségű, túlzottan szerény, magyarán szólva ne a legolcsóbb bóvli legyen az amit kiválasztunk, hiszen a céget ez alapján is megítélik. Rossz benyomást kelt, ha valaki szegényes „ajándékot” ad, hisz azt sugallja, a cég rosszanyagi helyzetben van, még egy rendes pólót vagy bögrét sem tud adni. Tehát az ár/érték arányra jó odafigyelni, mint ahogyan a reklámajándék minőségére is.

Nagyon fontos szempont még az is, hogy magán az ajándékozott tárgyon szerepeljen a cég logója, mottója, vagy bármi, ami a cégről szól, hiszen a cél az, hogy lehetőleg naponta a megajándékozott eszébe juttassuk cégünket. Példaként egy céges pólón, szerepeljen a cég logója.

Aki viseli, minden bizonnyal büszkén teszi, és egy jelentős közönség csodálja meg akihez eljut az üzenetünk. Tehát a reklámajándék kiválasztásánál figyeljünk, hogy a logó, vagy mottó férjen is rá a tárgyra. Ha a kérdést, a célcsoport szemszögéből nézzük, vegyük figyelembe mi milyen ajándékot kapnánk szívesen.

Egyfelől legyen gyakorlati haszna, ne egy porfogó legyen a polcon, vagy legyen dísztárgy aminek esztétikai értéke van. Legyen golyóstoll, hűtőmágnes, póló vagy bögre, ezek mind nap mint nap használhatóak, szem előtt vannak.

Legyen minőségi termék, hisz senki sem szeret olcsó, kopott, silány minőségű ajándékot kapni. És végül, de nem utolsó sorban legyen világos, hogy ki adta vagyis legyen rajta a cég szimbóluma, hiszen ez is erősíti a lojalitást, a kapcsolatot, az összetartozás érzését.

olvashat.