Telefontulajdonosok javítással kapcsolatos kérdései


Szolgáltatás / szerda, július 24th, 2019

Sok telefontulajdonos ismeri már az Arenatelt, az Aréna Plázában található telefonszervizt. A nagy népszerűségnek örvendő szerviz mindenféle telefonjavítást elvégez, mint például szoftverfrissítés, képernyőcsere, hangszóró csere, akkumulátor csere stb. Vannak azonban olyan típus kérdések, amiket szinte minden telefontulajdonos feltesz. Az első telefonjavítástérintő kérdés a sérült telefonon található adatokra vonatkoznak. Fontos tudni, hogy azoknál a telefonoknál, ahol csak a képernyő sérült, de egyébként ki-be lehet kapcsolni, az adatok biztonságban vannak. Ám ez nem jelenti azt, hogy érdemes törött kijelzővel használni a készüléket, mert bármikor tovább repedhet és további károsodások lehetnek. Ha azonban egy telefont nem lehet bekapcsolni vagy valaki nem tudja a feloldó képernyőkódot, arról azonban nem lehet adatok menteni. A következő kérdés, a javítás idejére vonatkozik. Erre nem lehet egyértelműen válaszolni, mivel a javítás ideje attól függ, hogy mekkora és milyen jellegű a probléma. Egy egyszerű alkatrész csere, ami nem igényel ragasztást, akár a helyszínen is megvárható. De egy képernyőcsere esetében, ahol ragasztani is kell már ott kell hagyni a készüléket.