Trendek, amikre érdemes lesz figyelni az Instagramon a jövőben


Szolgáltatás / kedd, január 21st, 2020

Nem is kérdés, hogy a felhasználók körében még mindig az egyik legnépszerűbb social média platform az Instagram és az előrejelzések szerint népszerűsége továbbra is stabilan tartja majd a helyét az új évben is. A reklám ügynökség azonban vállalkozói szemszögből figyeli az Instagramra jellemző új trendeket, hogy ezzel is segíteni tudja ügyfeleinek sikeres kommunikációját és megjelenését a felületen. A digitális reklámügynökség gyakran dolgozik együtt influenszerekkel, magyarul véleményvezérekkel amikor valamelyik partnercégük termékét, vagy szolgáltatását kívánják népszerűsíteni. A reklám ügynökség világában úgy tartják, hogy a jövőben nagyobb hangsúlyt kell fektetni a kisebb véleményvezérekre is. Azokra, akik bár nem rendelkeznek több százezres követőtáborral mégis hatékonyan érik el mikrokörnyezetüket. A digitális reklámügynökség szerint a nagy sztárok és hírességek, celebek oldalain már egy-egy megjelenésért olyan irreális összegeket kérnek el, hogy egyre kevesebb cég engedheti meg magának. Sőt, egyáltalán nem is garantált a siker. A kívánt elérés lehet, hogy meglenne, meg kitűzhetné a cég, hogy mennyire menő, hogy xy sztár is például az ő kabátját húzta magára télen. Csak az ezzel a baj, hogy két nap múlva ugyan az a sztár már egy másik márka vagy cég kabátjába pózol a tökéletesen megkomponált képein, így elvész az üzenetünk és a forgalmunkon sem fog feltétlenül látszódni a jelentős anyagi befektetés.