No, de mire is figyelünk igazán?! A mai kor egyik nagy hátránya éppen az, ami az előnye is, mégpedig a túl sok információ. Manapság már bármiről és bárkiről percek alatt nyerhetünk információt, de lehetséges, hogy az már túl sok, ami körülvesz minket. Tehát, a sok információ hatására összezavarodunk, nem tudjuk, hogy hova is kapjuk a fejünket, a lényeg pedig valahogy, valahol elvész.
A marketing szakemberek leginkább a kvalitatív piackutatásban hisznek, hiszen minél több az információnk a fogyasztók véleménye kapcsán, annál jobban ismerjük őket. Ennek hatására pedig annál jobban tudjuk, hogy mire vágynak, no és persze azt is, hogy mire nem. Vagyis a kvalitatív piackutatásnak köszönhetően sokkal egyszerűbb egy termék kifejlesztése, vagy egy régi termék újra gondolása. Vagy lehetséges, hogy a marketing szakemberek tévednek? Ha egy kvalitatív piackutatás által sikerült kellő mennyiségű, vagyis sok adatot összegyűjteni, azt gondolják a szakemberek, hogy minden benne van, amire szükségük van, csak meg kell találni a lényeget, tehát nekik is figyelniük kell. Ez olyan egyszerűen hangzik, de valójában nem az és lehet, hogy maga az elgondolás is hamis.